Friday 1 February 2008

Get the furrr outta here!

Azi am pocnit-o cu un zambet pe o doamna (?!) bine care purta o haina lunga de blana (animal salbatic, pe cale de disparitie in cateva tari, recent periat, vaccinat si pieptanat).

Haina ca haina, da' ce facea cu saracul caine din lesa? O fi fost de la crescatorie? Il plimba ca sa-i fragezeasca... blana? S-o aeriseasca?
... sau "hainele de blana" care plimba caini sunt o specie aparte, iubitoare de animale, cu principii puternice si sentimente extreme, de genul "I love you to death"?!

6 comments:

Bel said...

Draga Anca,
Abia azi am descoperit blogul tau... some friend i am...
Sint incintata!!!
Apropo, stii ca imi fac mea culpa pentru haina mea de blana, nu? am primit-o cadou de la ai mei, na, ce sa-i faci...

Bel said...

Vreau sa reiterez si sa ma semnez ca am uitat mai devreme... sint absolut incintata de ce vad aici la tine in "sufrageria" blogului... desi marturisesc ca o sa iti cotrobai prin toata "casa" si o sa-ti rascolesc prin "dulapuri"... trebuie sa ma lasi sa te vad mai des, sa-ti mai "culeg putin creierul" ca mi-e dor de tine.
Te imbratisez dezblanit,
Elena Belciu

KamZara said...

"I love you to death"...Daca n-ar fi de plans, ar fi de ras...

Anonymous said...

eu propun sa o plimbam pe doamna in lesa. sau sa o periem si pe ea...cu furca :))
ce sadic sunt, poate e de la ora asta :D sau de la primvara....:P

Anonymous said...

acum vreo 10 ani am ars (din greseala) cea mai scumpa blana din suceava. Atunci mi-a parut rau, acum, mai putin..:P

Ancapone said...

kamzara, mda, ar fi de rasu'plansu' :)

unuzero, eu zic s-o periem cu duhul blandetii ;) s-apoi, toti cei care poarte haine din "animale salbatice" au o filozofie proprie nejustificata, evident, nici de radacinile eschimose, nici de temperaturile scazute ;)

crissmo, nu pot sa sper decat ca n-ai ars-o in timp ce era in exercitiul functiunii ;)ea, adicatelea, blana