Tuesday 19 February 2008

Abureala

Am vazut la tv o tanti care a amestecat alcool cu glicerina si a spalat o oglinda. Am inteles ca astfel oglinda nu se va mai aburi. Ce sa spun... m-am bucurat. Aproape ca mi-au dat lacrimile. In sfarsit, omenirea are o problema in minus. Mai raman incalzirea globala, prostia, terorismul, Bush (stai ca asta intra la prostie), cancerul, poluarea, razboaiele, nationalismul, obezitatea, genele false, casatoria lui Pitt cu Jolie, cometele, filmele lui Nicolaescu s.a. 642 893,99 de probleme. Deci, e de bine.

P.S.: desi cred ca mai bine servea alcoolul ala cu o maslina si lasa aburul la locul lui (chiar vrei sa te uiti in oglinda cand iesi de sub dus?!). cred ca el a fost pus acolo cu un scop. chimia, fizica, geometria si poezia sa traiasca.

4 comments:

crisann said...

ai uitat evil. bush intra la evil. si la prostie. e multilateral dezvoltat.

Ancapone said...

da, e si rau, da' prostia are avans ;) parerea mea

iulia said...

haha. ce m-am distrat :)

Ancapone said...

we aim to please ;)