Sunday 3 June 2007

Pe fast rewind

N-am apucat sa va spun de Gogol Bordello... Asa ca va spun acu': daca n-ati fost la Arenele Romane, pe 25 mai, ati pierdut un concert ca la carte. La cartea aia care spune ca intr-un concert avem doua personaje care se hranesc reciproc cu energii: muzicantii (din New York) si publicul (din Bucuresti). N-am mai simtit si sarit in halul asta de la un Sziget din tinerete ;). Regret ca la concert au fost oameni care n-au stiu ca gypsy punk e gypsy... punk si ca nu va veni pe scena nici Angela Similea, nici Metallica, nici Orchestra Filarmonicii din Viena. Am incercat sa deschid niste discutii cu cativa nemultumiti (putini, oricum) da’ am renunta repede, pentru ca m-am simtit prea bine ca sa-mi pierd timpul cu explicatii, polemici… Pierderea a fost a lor. Ca nu s-au prins. La timp. ;)

Daca habar n-aveti despre ce vorbesc aici, cine-i Gogol & co, ce-i aia gypsy punk… poate cititi articolul lui Zorzini, din Time Out Bucuresti (nr. 30)...

No comments: