Saturday 1 December 2007

Parade me out!

Nu stiu altii cum sunt, da' eu cand ma indreptam joi spre birou, am fost surprinsa de 3 avioane de lupta, in formatie. S-apoi alte trei, s-apoi alte trei. Initial am crezut ca e o chestie Nato, ceva deasupra ;) intelegerii noastre, evident. Apoi au venit 10 (or so) elicoptere. Tot in formatie. Cam la momentul asta m-am prins de ce mi se tulbura auditia din casti si plimbarea agale prin targ. You know...
Acu', problema mea e alta: multa lume se simte safe cand vede avioane etc, adica, avem armata, avem valoare, avem aparare. Mda, si creste inima in cetatean cand vede cum "paradiaza" armata. Sincer, eu nu ma voi simti mai safe pana nu vad pe Calea Victoriei si o bomba nucleara aranjata frumos, cu fundita. Daca-i parada, parada sa fie!
PS: oricum, mai usor cu artificiile pe langa ea. Doamne, safe ne mai simtim.

1 comment:

Unknown said...

eu propun sa scoatem si armele pe care le detinem in casa...sa tragem de fericire cu ele in aer :)