Saturday 3 November 2007

GPSsssss

.... visam ca merg in ritm morse. cand colo, tocmai ma trezisem. in ritmul tocurilor vecinei de la etaj. de fapt, nu stiati? asta e noua forma de GPS. e un fel de GPS sonor... pentru ca vreau, nu vreau, nu o pot pierde din campul meu sonor. stiu cand e la baie, la bucatarie, cand face patu', cand se uita in oglinda (don't ask me how... I just know) nu stiu unde vreau sa ajung... dar stiu ca astept ca ea sa ajunga dincolo de usa. de la intraaaaare!!!

pe de alta parte, e posibil oare ca papucii cu toc cui sa fie mai mult decat un GPS primitiv care transmite semnale morse? sa fie oare eleganta la superlativ?

ma rog, pana la rezolvarea dilemei...
... numa sa nu inceapa si cu jocu' de glezne

2 comments:

Adina said...

Salut, madam! E o placere sa ma plimb prin blogul tau. Am mai fost si alta data...si o sa ma mai intorc:) Articolul asta imi trezeste amintiri din anii de glorie pe care i-am petrecut intr-un bloc cu 10 etaje din Lacul Tei. Eh, apuse vremuri :)...

Ancapone said...

E o placere sa primesc astfel de comentarii :).
Si imi place ca mai e lume care rezoneaza... desi, de cand cu tocurile astea, cuvantul si-a pierdut din inocenta ;)
La buna revenire!